Biwak integracyjny :)

W dniach 17-18 listopada serdecznie zapraszamy uczestników Klubowego Kursu Wspinaczkowego 2018/2019 oraz wszystkich Członków i Sympatyków Klubu Wysokogórskiego Trójmiasto na Jesienny Biwak Integracyjny KWT, który w tym roku zmienia nazwę na REST FESTIWAL.

 

Każdy z nas jest inny, łączy nas jedno – pasja do wspinania!

 

FESTIWAL odbędzie się we Władysławowie w Domu Kolonijnym Patryk przy ul. Trałowej 26.

 

Na miejsce zapraszamy od 13:00 w sobotę. O 16:00 odbędzie się inspirujący pokaz prezentacji z wyjazdów i dokonań naszych Klubowiczów. Od 21:00 ognisko, gry i zabawy 🙂

 

Koszt pobytu za noc z 17 na 18 listopada wynosi 50 zł bez pościeli lub 55 z pościelą. Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego o dostępie do miejsc noclegowych decyduje kolejność zgłoszeń. Wszystkich, którzy nie ‘’załapią się’’ na miejsce noclegowe, również zapraszamy na prelekcje i ognisko oraz zabawę. Wówczas koszt wynosi 10 zł od osoby.

 

Chciałbyś/chciałabyś zaprezentować swoją przygodę i zainspirować innych? Zapraszamy i zachęcamymy do zgłaszania prezentacji do 1 listopada na adres lugree@o2.pl. Forma dowolna: pokaz slajdów lub film. W momencie zgłoszenia prosimy o przesłanie tytułu prezentacji i jednego zdjęcia „tytułowego”. Czas trwania 15-20 minut. Zapewniamy komputer z rzutnikiem i mikrofon.

 

 

Na biwak prosimy zabrać obuwie na zmianę, niezbędny sprzęt kuchenny (menażkę, kubek, sztućce – ośrodek posiada kuchnię, ale z ograniczonym dostępem do naczyń) oraz jedzenie i coś do picia, ekwipunek ogniskowy (kiełbaski, musztarda, chleb itp.).

 

Wszystkich chętnych proszę o zgłaszanie chęci uczestnictwa w biwaku do dnia 11.11.2018 na adres e-mail: grz.gda@interia.pl . O uczestnictwie będzie decydować zgłoszenie i wniesienie opłaty, na którą również czekam do dnia 4.11.2018. Natomiast o rezerwacji noclegu będzie decydować kolejność zgłoszeń. W zgłoszeniu prosiłbym o wpisanie kolejno:
Imię i nazwisko.
Nr telefonu.
Rodzaj pobytu, do wyboru trzy opcje: nocleg z pościelą/nocleg bez pościeli lub ognisko.

 

Wpłaty proszę dokonać na konto:
Grzegorz Żalikowski,
nr konta 64 1020 1909 0000 3302 0097 8411.
W tytule przelewu proszę wpisać [ Imię i nazwisko oraz rodzaj pobytu] oraz przelać całość właściwej kwoty: 55 zł, 50 zł lub 10 zł w zależności od wybranego noclegu.
O ilości wolnych miejsc noclegowych będziemy informować na bieżąco na klubowym facebooku. E-maila z potwierdzeniem rezerwacji miejsca noclegowego czy udziału w samym ognisku będę wysyłał dopiero po otrzymaniu zgłoszenia e-mailowego oraz po odnotowaniu wpłaty na koncie.
W przypadku, kiedy skończą się miejsca noclegowe poinformujemy o tym na facebooku. Jeśli przelew zostanie wysłany dokonamy zwrotu na ten sam nr konta.
Wszelkie informacje na temat ‘’Festiwalu’’ będą udzielane pod numerem telefonu: 506936687 Grzegorz Żalikowski.