BIWAK WIOSENNY 2025
KLUBU
WYSOKOGÓRSKIEGO
TRÓJMIASTO

BIWAK WIOSENNY 2025
KLUBU WYSOKOGÓRSKIEGO
 TRÓJMIASTO

Witaj! Miło nam, że zainteresowałeś się obozem organizowanym przez Klub Wysokogórski Trójmiasto. Znajdziesz tutaj podstawowe informacje dotyczące obozu, natomiast wszelkie dodatkowe komunikaty publikowane będą na stronie wydarzenia, na facebooku. Have fun!

Termin

Obóz odbędzie się w terminie 23 - 25.05.2025 (piątek, sobota i niedziela).

Lokalizacja

Ranczo pod Wysoką Turnią, ul. Jurajska 94, Rzędkowice

Noclegi

Masz możliwość nocowania na Ranczu pod Wysoką Turnią bądź na polu namiotowym oddalonym około 400m od Rancza - informacje nt. pola namiotowego znajdziesz poniżej w Q&A. Na Ranczu istnieje możliwość rezerwacji noclegu od 22 do 25 maja, w przypadku chęci dłuższego pobytu prosimy o kontakt bezpośrednio z właścicielką Rancza. W pierwszej kolejności przyjmowane będą rezerwacje wyłącznie na 2 i 3 noce. Bliżej terminu, jeśli będziemy dysponować wolnymi miejscami, uruchomimy możliwość zapisów na jedną noc.

Pokoje

Większość pokojów posiada własną łazienkę, pozostałe posiadają komfortowe, wspólne łazienki na korytarzu. Łóżka są wyposażone w pościel, należy jedynie zabrać swoje ręczniki.
Przydzielanie pokojów odbywa się według kolejności zgłoszenia: dostępne są 2, 3, 4 i 6-osobowe. Nie ma możliwości wyboru konkretnego pokoju, informację do jakiego zostaliście przydzieleni zostanie udzielona parę dni przed obozem.
Uwaga! Liczba miejsc noclegowych jest ograniczona i jedynie szybka rezerwacja oraz wpłata gwarantuje możliwość skorzystania z noclegu na ranczu. W innym przypadku pozostaje pole namiotowe.

Opłaty

Opłata organizacyjna dotyczy wszystkich uczestników obozu:
• 30 zł klubowicze i kursanci,
• 40 zł sympatycy (osoby z poza klubu, klubowicze bez opłaconej składki).
Opłata organizacyjna jest stała i wynosi 30 zł lub 40 zł niezależnie czy przyjeżdżasz na 1, 2 czy 3 dni.
Opłatę organizacyjną przelewamy BLIK lub Revolut na numer: 512 622 706

Opłata za 1 nocleg wynosi 85 zł – cena jest taka sama dla wszystkich uczestników, bez znaczenia od ilości osób w pokoju, jego standardu i lokalizacji w budynku.
Opłatę za nocleg przelewamy BLIK na numer: 533 723 300

Dane do wpłat dostępne są w formularzu rejestracyjnym oraz zostaną wysłane na maila podanego podczas dokonywania rejestracji.

Rejestracja

Prosimy o dokładne zapoznanie się ze wszystkimi informacjami organizacyjnymi przed dokonaniem zapisu.Zapisy odbywają się WYŁĄCZNIE przez Formularz rejestracyjny.Po dokonaniu rejestracji w ciągu 7 dni należy dokonać wpłaty - brak wniesionej opłaty jest równoznaczny ze skreśleniem z listy uczestników i udostępnieniem zarezerwowanego miejsca innej osobie.

Kontakt

Organizatorki: Karolina Hryniewicka, 512 622 706, obozy@kwtrojmiasto.pl, Budża, Karolina Wilk

Q & A

Wpłata za pobyt z założenia jest bezzwrotna, ale jeśli dokonasz rezygnacji odpowiednio szybko i uda nam się znaleźć kogoś na Twoje miejsce, zwrócimy Ci pieniądze za pobyt. Opłata organizacyjna nie ulega zwrotowi.

Rezygnacje prosimy składać drogą mailową: obozy@kwtrojmiasto.pl

Taką informacje możesz zawrzeć w rubryce „Dodatkowe informacje bądź pytania, które chcesz nam przekazać” wypełniając formularz rejestracyjny. W miarę możliwości weźmiemy to pod uwagę, jednak nie możemy Ci tego zagwarantować. Szczególnie przy zapisie w ostatnim momencie.

Tak, oczywiście, wszyscy są mile widziani. Ale nie zapomnijcie o rezerwacji, osoby towarzyszące również to obowiązuje. 

Nie ma możliwości rozbicia namiotu na terenie Rancza. Osoby, które chcą przyjechać pod namiot, mogą skorzystać z Pola namiotowego Rzędkowice, Leśna 4, oddalonego 400 m od Rancza, 5 minut drogi. Rezerwacja pola namiotowego odbywa się we własnym zakresie. Organizator obozu w tym nie pośredniczy.  Strona pola namiotowego

Należy to indywidualnie uzgodnić z właścicielką obiektu, tel. 533 723 300.

Z doświadczenia wiemy, że zawsze zdarzają się jakieś zmiany, dlatego prowadzimy listę rezerwową, na którą zostaniesz wpisany jak zabraknie miejsc w pierwszej turze zapisów. Skontaktujemy się z Tobą zaraz jak zwolni się miejsce. W przypadku, gdy lista rezerwowa będzie zbyt długa poinformujemy Cię o tym, doradzając nocleg w innym miejscu lub na polu namiotowym.

Tak oczywiście, możesz podczas obozu mieszkać w dowolnej lokalizacji, ale wciąż obowiązuje Cię opłata organizacyjna.

Ognisko odbędzie się w sobotę. Zapewniamy podstawowy prowiant zarówno mięsny jak i wege.

Nie. Posiłki organizujemy sobie we własnym zakresie. Jest możliwość zamówienia jedzenia z okolicznej pizzerii.

Tak. Obiekt posiada do dyspozycji dwie kuchnie. Większa kuchnia znajduję się w budynku B – po schodkach na dół. Druga bardziej klimatyczna i połączona z jadalnią to kuchnia w 'stajni’. Znajdziecie w niej regał wyposażony w specjalne pudełka na umieszczanie własnych produktów ☺

Nie. Jako organizatorzy nie pośredniczymy bezpośrednio w organizacji transportu. Ale zachęcamy do publikowania na wydarzeniu FB postów ze zgłoszeniem potrzeby transportu, lub informacji o dostępnych miejscach w aucie.

Dla zespołu wspinaczkowego liczącego dwie osoby potrzebna jest lina, przyrząd do asekuracji, 3 karabinki HMS, komplet ekspresów (minimalnie 10), uprzęże, kaski.

Tak. W tym celu możecie skorzystać z naszej klubowej wypożyczalni:

https://kwtrojmiasto.pl/wypozyczalnia-sprzetu/

Decydując się na tą opcję pamiętajcie, że ilość sprzętu jest ograniczona. Warto zatem się pospieszyć.

Za sprzęt odpowiada wypożyczający, a więc:

  1. Rezerwujemy i odbieramy przed biwakiem, we własnym zakresie, w wypożyczalni. 
  2. O sprzęt dbamy jak o swój i pilnujemy, aby zabrać go po wspinaniu spod skał.
  3. Zwrot sprzętu następuje również we własnym zakresie, w miejscu wypożyczenia a nie na obozie.

Nie ma takiego obowiązku, jest to opcjonalne i tylko wpisani na listę kursanci będą brali udział we wspinaniu grupowym.

Podany harmonogram ma charakter wstępny i może ulec modyfikacji choćby z uwagi na warunki pogodowe lub inne czynniki organizacyjne. O wszelkich zmianach będziecie informowani na bieżąco.

Piątek

10: 00 – Zbiórka na głównym placu. Zapoznanie się kursantów z klubowiczem prowadzącym daną grupę. Wspólne wyjście w skały. Wspinanko.

19: 00 – Ognisko, integracja.

Sobota

10: 00 – Zbiórka na głównym placu. Wspólne wyjście w skały.

18: 00 – EGZAMINY.

20: 00 – Konkursy, oficjalne zakończenie kursu.

21: 00 – Ognisko.

Niedziela

10: 00 – Bieg charytatywny.

11: 00 – Wspinanie.

16: 00 – Powrót do Trójmiasta.

Tak, zgodnie z punktem 5 Regulaminu obozów i zgrupowań Klubu Wysokogórskiego Trójmiasto ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków jest wymagane. Polecamy ubezpieczenie Alpenverein lub Szlaki Bez Granic PZU. Ubezpieczenia te należy zawrzeć we własnym zakresie. Dla Klubowiczów z opłaconą składką przysługuje 15% zniżki na ubezpieczenie PZU Szlaki Bez Granic. 

Jesteśmy przygotowani nawet na taką okoliczność. Co prawda nie damy rady wysuszyć dla Was skały, ale mamy plan B. Obiekt, w którym nocujemy posiada własną sale gimnastyczną z niewielką ścianką wspinaczkową. Więc w razie złej pogody część aktywności możemy przenieść właśnie tam.

Scroll to Top